You Had Me At Hello - Training in gastbeleving!
You Had Me At Hello - Training in gastbeleving!

Voor jou als ondernemer

WIN, WIN, WIN: ALS ONDERNEMER

De gast komt binnen en krijgt een echt welkom. De gast voelt zich gezien en dat geeft vertrouwen. De gast wordt tijdens het bezoek niet vergeten, wat de gast blij maakt. Hierdoor besteld de gast toch nog dat extra kop koffie met gebal. De gast gaat weg met een goed afscheid, een goed gevoel. En daarna, de gast verteld het door. Aan vrienden of via een review site. En komt snel weer terug. 

De medewerker ziet de gast binnenkomen en weet hoe hij/zij een echt welkom kan geven. De gast ziet en hierop inspeelt. Tijdens het bezoek vergeet de medewerker de gast niet, de aandacht en de focus blijft. De medewerker kent de key sales momenten en maakt hier gebruik van. Ook tijdens het vertrek weet de medewerker een goede indruk te maken. De gast gaat weg met een glimlach. Maar deze glimlach heeft de medewerker ook.

Dus wat levert een training bij You had met at hello op: tevreden gasten en gemotiveerde medewerkers en meer omzet. 

Benieuwd naar wat ik voor je kan betekenen? 

DRIE KEER WINST
NA EEN TRAINING VAN
YOU HAD MET AT HELLO!

owner.jpg

WIN

als ondernemer
employee.jpg

WIN

als medewerker
gast.jpg

WIN

als gast
2017 © You had me at hello
logo-footer.png
You had me at hello
Trainingen en coaching in gastbeleving.

T: 06-14440783
E: suus@youhadmeathello.nl

Patrijzenstraat 15
2042 CL Zandvoort