You Had Me At Hello - Training in gastbeleving!
You Had Me At Hello - Training in gastbeleving!

Werkwijze

Hoe gaat het nu?

Je merkt dat gasten minder tevreden jouw toko verlaten. Of dat gasten meer klagen aan de receptie. Dat jouw medewerkers wel wat vriendelijker kunnen zijn. Of dat je juist een heel nieuw team hebt en je niet weet waar je moet beginnen. Er veel meer gedaan kan worden aan een goed welkom. Dat er echt wel extra omzet binnengehaald kan worden met sales. En zo zijn er nog wel 100 voorbeelden te verzinnen. 

Om echt te weten wat er getraind moet worden, is er eerst een kennismaking. Dit kan telefonisch of op locatie. Het doel van de kennismaking is een eerlijk en open gesprek. Hoe gaat het nu en wat wil je dat jouw medewerkers in de toekomst anders doen. 

En dan, welke stappen volgen er voordat er daadwerkelijk een training gegeven kan worden. 

MYSTERY VISIT

Ik kom onaangekondigd langs om zelf te kunnen zien hoe de medewerkers omgaan met gastbeleving. Wat doen ze goed en waar liggen nog kansen. 

Alle observaties worden vastgelegd in een verslag. Dit wordt in zijn geheel doorgenomen en besproken. Daarnaast worden de observaties, goed en slecht, tijdens de training naar voren gebracht. Vaak de beste leerschool voor medewerkers. 

How To - Training in gastbeleving
WAT MOET ER VERANDEREN OM GASTGERICHTER TE WERKEN? 

2017 © You had me at hello

Ontwerp: djendesign.nl

logo-footer.png
You had me at hello
Trainingen en coaching in gastbeleving.

T: 06-14440783
E: suus@youhadmeathello.nl